Analýza Retailové bankovníctvo porovnáva stratégie všetkých retailových bánk na Slovensku v oblasti vkladových, úverových a zmiešaných produktov (ponúkané v spolupráci s inými subjektami), balíkoch služieb, a navyše prináša veľmi podrobnú analýzu služieb elektronického bankovníctva jednotlivých bánk. Analýza je určená pre všetkých, ktorí potrebujú a chcú byť informovaní o tomto sektore a jeho špecifikách, či už ide o banky alebo poradenské spoločnosti.
Analýza podáva súvislý obraz aj o stratégiách bánk v oblasti poplatkov, úrokov, i o spôsobe ponuky bankových produktov. Vždy, keď je to možné, analýza produkty porovnáva a hodnotí podľa ich výhodnosti pre klienta. Takého hodnotenie napr. vypovedá o stratégiách v oblasti balíčkov služieb, alebo o úrokových politikách bánk. Okrem štandardnej ponuky produktov monitorujeme aj akcie, s ktorými banky prišli v priebehu uplynulého roka. Analýza tak pomáha identifikovať smer, ktorým sa vyvíjajú produktové a marketingové inovácie.
Okrem produktov analýza informuje aj o celkovom vývoji na bankovom trhu. V analýze nájdete trhové podiely bánk podľa vkladov a úverov občanom a predikciu vývoja trhu. Profily každej z bánk ponúkajú podrobné informácie o všetkých produktoch ponúkaných občanom. Jedným zo základov pre porovnanie je i popis situácie na bankovom trhu v Českej republike. Podrobne analyzujeme produktové portfólio troch najväčších bánk v ČR a porovnávame ho so slovenskými bankami. Ďalšou súčasťou predkladanej štúdie je prehľad distribúcie produktov na retailovom trhu. Špeciálna pozornosť je venovaná elektronickým kanálom distribúcie.
Kontaktná osoba: Robert Antl, antl(at)nouvelle.sk, +421 949 157 557